четвъртък, 21 април 2011 г.

Анорексия

Зигзаг беше избрал ресторанта. Според него беше много елитен, кухнята много изискана и напитките страшно квалитетни. Казваше се "Човерме Гурме" и в него се хранеха много видни Вампири. Подът беше застлан с толкова дебел килим, че ходенето по него беше трудно, като ходене по пясък. Масите бяха толкова масивни, че ако трябваше да ги пренаредят, щеше да се наложи употребата на електрокар. Покривките грееха ослепително бели като в рекламата на прах за пране Вампириел, който отстранявал и най-упоритите петна от кръв.


Светъл се беше вече разположил на запазената още преди седмица маса. Трябваше да се срещне с доктор Зигзаг Мундов, вампирски психолог от най-голяма величина, когото издири чрез доктор Спасков. Беше чел някои негови трудове по любовоанализа и въпреки, че ги намираше за доста странни, реши да се допита до него по въпросите на вампирската анорексия. Мундов закъсняваше и Светъл този път реши да не отпраща сервитьора като първия път, когато дойде да му вземе поръчката.

- Не желаете ли нещо за аперитив, докато чакате Вашия приятел, Вампире? - мазно попита той, докато се усмихваше изкуствено.
- Да, благодаря! Донесете ми бутилка отлежала кръв. - благоволи Светъл. - Но ще Ви помоля, ако може да е по-топла, без да е прекалено гореща. - прокашля се той. - Че нещо ме боли гърлото, сигурно съм прекалил със скандинавската. А, да, и да не е циганска, защото от нея ме боли стомаха  - довърши излишно неучтиво.
- Но Вампире, не обиждайте нашия реномиран ресторант. - засегна се Гарсонов, както пишеше на баджа му. - Ние не предлагаме изобщо циганска кръв. Тук напитките са екологично чисти, избягваме всякакви ГМО продукти. За нас е важно качеството, а не количеството и цената.
- Извинявам се, за първи път идвам в Човермето и се надявам да остана доволен. - сега Светъл се усмихна изкуствено.
- Ще Ви донеса бутилка отлежала Латино, ще Ви хареса, убеден съм. - сервитьорът направи кръгом и потъна в невидимост.


Когато дойде доктор Мундов, бутилките кръв бяха увеличени на две и към тях добавена още една с двадесет и четири годишно уиски за разредител. Зигзаг имаше високо плешиво чело, беше на доста видими години, което изобщо не учуди Светъл, предвид странните му теории. Учудващо беше по-скоро как въпреки тях е успял да намери истинската любов, макар и доста късно очевидно.


- И така, Вампир Морморов, доктор Спасков ми разказа за анорексията на Вашата любима. Това психическо заболяване не е толкова рядко срещано, колкото може би си мислите. - подхвана Мундов, след като запали пура. - Значи, вариантите за неговото пораждане са два. Първият е евентуално подсъзнанието на Вашата Луна да си играе подли игрички с нейната любов, Либидото е много голям противник на Аз-а, който при Вампира е истинската му любов. Неудобно ми е да Ви задавам такива въпроси, - направи кратка, неудобна пауза. - но да не би да сте се изложили в сексуален аспект?
- Докторе, нека елиминираме този вариант и да преминем към втория! - възможно най-любезно отговори Светъл и смачка ожесточено фаса си в пепелника.
- Вариант две е влиянието върху Аз-а от страна на Свръх Аз-а. Това са различни обществено наложени норми и поведенчески модели. Скрупули, съображения, лоялност, отговорност! - Мундов се обви целият в кълбета тютюнев дим. - Егоизмът е едно безценно качество, което помага изключително за откъсването на Аз-а от Свръх Аз-а, но което уви не се възпитава лесно. Излиза ангелски скъпо на родителите и не всички могат да си го позволят - глезене с най-скъпи играчки, изпълняване на всяка безумна прищявка.  Доста по-евтино е да възпиташ дете алтруистче. - прокашля се докторът и отпи няколко глътки от кристалната си чаша. Беше сложил две бучки лед, за да не си изгори устата с Латиното.
- Това ми се вижда по-вероятната причина, да не прозвуча нескромно. - прозвуча нескромно Светъл. - Но независимо от причинита, важният въпрос е "Какво мога да направя за да помогна на Луна да осъзнае, че ме обича истински?".
- Единственото, което може да помогне в случая е .... - Зигзаг направи драматична пауза. - Луна да пие кръв от Ваш Вампир, Морморов! Любовта към Вас, която се съдържа в такава кръв ще подхрани нейната и ще събуди жаждата в нея. Гаранция няма, разбира се, но това е единствения изпитан лек за анорексия невроза. Другото, което помага е брутален секс, но Вие вече отхвърлихте първата причина категорично.
- Благодаря Ви доктор Мундов. Вие ми давате надежда, че все още не всичко е загубено. - Светъл избегна изпитателния поглед на доктора. - Сметката е за моя сметка!


Докато караше скритото си Порше към къщи, Светъл се чудеше с кръвта ли да започне или със секса. От двете почти невъзможни решения избра по-лесното. Сексът щеше да почака.

Няма коментари:

Публикуване на коментар